Ett halvår


I söndags blev vår dotter ett halvår! Underbara barn! Just nu är det lite synd om henne, hon har lite feber och är väldigt gnällig. Gråt och gnäll hela tiden och natten var nog en av de sämre någonsin. Jag längtar efter att få sova en HEL natt! Sova mer än typ tre timmar på raken. Det har jag inte gjort på ett halvår, nu börjar det kännas. Eftersom att jag ammar på nätterna kan inte M lösa av mig, så nu har jag bestämt att vi måste få henne att sluta amma på nätterna, jag pallar inte mer nu. Frågan är bara hur vi ska gå tillväga??
 

Kommentarer
Postat av: Malin Wåhlén

Prova börja ge hon flaska istället? Antingen på kvällen så kanske hon står sig bättre under natten eller så på natten så maken din kan lösa av dig. Vi gjorde så med Louise och det var guld värt!!

2012-09-18 @ 11:35:38
URL: http://www.jamtmalla.blogg.se
Postat av: sara

Underbara godingen!

2012-09-23 @ 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0