Nu är hon här!

Nu är väntan slut. I fredags kväll kom hon ut till oss, den lilla knodden. På torsdagkväll klockan 22 kände jag första värken och kl 21.38 på fredagskvällen, 24 timmar senare, föddes den vackraste bebis vi någonsin sett.



Nu är vi hemma från BB och ska börja leva livet som småbarnsfamilj. Det känns så overkligt, men ändå så verkligt. Den lilla varelsen som är vår och som är så fin. Hon äter, sover och bajsar. Inatt tror jag att M bytte minst fyra bajsblöjor och jag ammade däremellan, men lite sömn har vi fått. Är skönt att kunna vara hemma och slappa nu, bara vi tre.


Det är inte långa stunder som hon är vaken. Hon sover sig in i det nya livet.

Kommentarer
Postat av: sara B

Erika, hon är helt underbar! Så otroligt glad för er skull! Tänk att det var en söt liten tjej där inne i magen :) Längtar efter att få träffa lilla sötnosen!

Kramar!

2012-03-12 @ 17:22:39
Postat av: Paula

ett stort stort grattis från mig! vackraste lilla flickan!

2012-03-12 @ 18:41:07
URL: http://frkwilliamson.blog.se
Postat av: Mormor

Oj va fina bilder. Jag längtar så tills på torsdag när jag får träffa lilla Linn. kram till er alla tre.

2012-03-12 @ 22:29:14
Postat av: Anonym

Stort grattis Erika! Hon är underbart söt er flicka!

2012-03-12 @ 23:25:35
URL: http://www.hagahome.se
Postat av: Line

Åh hon är ju helt underbart söt! Morbror Mathias och jag längtar jättemycket tills vi får träffa sessan :)

2012-03-13 @ 09:43:20
URL: http://linesoderstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0