Fyra veckor kvar tills BF

Vi blir mer och mer säkra på att valet att flytta hit till V-ås var väldigt bra! Vi har redan mer bekanta här än vi hade i Linköping. Där hade de flesta pluggarkompisarna flyttat iväg där jobben fanns. Lite av en slump blev det att vi hamnade just här, men en väldigt bra slump!
Just nu går mycket tankar och funderigar till den lilla i magen. Jag har bestämt mig för att jobba lite kortare dagar framöver och har inte bebisen kommit ut den 2 mars, så kommer jag börja ta ut föräldraledigt oavsett. Jag vill ha iaf ett datum jag med säkerhet vet att jag slutar jobba. Sen kan det ju bli tidigare också, vilket jag hoppas på. Jag är omotiverad att jobba och det känns mer och mer ansträngande att fokusera på det en hel arbetsdag. Annars mår jag fortsatt bra och magen växer och knodden sparkar.

Kommentarer
Postat av: Linda på Hagahome

Härligt att du bloggar, jag är inne och kikar emellanåt. Det blir spännande att se vad det är där inne, jag tror det blir en kille! :)

2012-02-05 @ 21:01:00
URL: http://www.hagahome.se
Postat av: sara B

Jag tror det blir en tjej! :) Ååhh inte länge kvar nu, spännande!! Känns otroligt bra att vi kommer bo i samma stad från och med sommaren. Det är det bästa med Västerås, att ni bor där :)

Kramar!

2012-02-08 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0