38+6. Det närmar sig!

Vi var ute och åt på restaurang igår, jag och M. Lika bra att passa på, nu när det bara är vi två. En trevlig restaurang vid Mälaren med utsikt över den upplysta staden. Enda gästerna var vi och ett par till. Lugnt och skönt. Lyxigt. God mat.
Sedan gick vi hem och kikade på Melodifestivalen. Jag somnade visst sedan i soffan medan M tittade på Bond-filmen.
Nu börjar jag känna mig rastlös och otålig. Jag vill ha bebis här NU! Känner inte för att ta tag i något. Har ingen motivation till att jobba, men känner inte för att gå hemma heller. Men det är bara att låta tiden ha sin gång.


Kommentarer
Postat av: mamma

oj vilken mage. Undrar så vem som är där inne.

2012-02-26 @ 17:51:32
Postat av: Morgonpigga Evelina

Heja bebisen! Magen ser finare och finare ut för varje nytt foto. <3

2012-02-29 @ 20:43:00
URL: http://morgonpigg.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0