6 veckor

Tiden springer iväg. Vår lilla tjej växer och utvecklas för varje dag som går. Nu har vi fått det första leendet! Helt underbart att få lite respons från henne. Hjärtat smälter när hon fyrar av ett helt underbart litet leende.
Igår fyllde hon 6 veckor! Det firade hon med att vara vaken mellan tre och fem inatt. Då tog jag kudden och täcket och lade mig i soffan medan pappa M fick underhålla bebis. Eftersom M jobbar på veckorna får han såklart sova då. Då är det helt underbart med en helgnatt, då jag kan sno åt mig några fler sovande timmar. Men vi ska inte klaga, oftast sover hon någorlunda bra på natten.


Jag och min alldelse egna lilla bebis! Fortfarande overkligt. Jag kan inte fatta att hon har växt i min mage.

Kommentarer
Postat av: sara B

Fina sötnosen :) Längtar massa tills jag får träffa henne! Och dig o Martin också förstås :)Kram!

2012-04-22 @ 18:36:00
Postat av: Linda på Hagahome

Vad fin hon är!! :)

2012-04-22 @ 22:18:43
URL: http://www.hagahome.se
Postat av: Charlotte

Så otroligt söt hon är!! Och du också förstås ;) Kramar!

2012-04-25 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0