Vecka 16!

Det får bli lite gammal design här tills vidare. Får se när jag orkar göra om. Den stora skillnaden med nya adressen är att jag nu ska börja skriva om den stora resan. Kanske den största resan man kan uppleva. Den stora resan startade för 16 veckor sedan. Då började en liten liten knodd att börja växa i min mage. Några veckor senare kissade jag på en sticka som berättade att jag var gravid♥!



Lite smått chockade blev vi, men glada och lyckliga. Det är både skrämmande och spännande och fortfarande lite overkligt.
Jag ska använda bloggen till att skriva i för att komma ihåg lite om vad som händer under de 40 veckorna som knodden ska leva i min mage. Idag började vecka 16 och nu börjar magen att visa sig. För några veckor sedan började jag känna hur livmoden växte. Nu känns det tydligt, M kan också känna utanpå magen vart livmoden slutar. Några centimeter nedanför naveln. Det gör att det börjar kännas lite mera verkligt nu. Det är lite ömt i magen och det spänner och jag känner verkligen hur knodden börjar ta mera plats där inne.

Kommentarer
Postat av: sara B

Härligt! :)

2011-09-09 @ 16:44:17
Postat av: Paula

Grattis, så spännande!

2011-09-09 @ 17:13:05
URL: http://www.2bme.net/seglarflickan
Postat av: Malin Wåhlén

GRATTIS!!! Vad roligt!! Ja det är en underbar resa du/ni har påbörjat, blir lite avundsjuk. Hoppas du och bebisen mår bra.

kram

2011-09-12 @ 14:48:13
URL: http://jamtmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0