Värmland

Helgen som gick har jag spenderat hemhemma i Värmland. M fick sig en egenhelg hemma i V-ås som han utnyttjade genom att spela tv-spel med sina bröder.
Jag spenderade helgen tillsammans med mamma i lilla staden. Vi gick på marknaden, köpte strumpor och på hemvägen blev den en sväng in på KappAhl och lilla knodden fick sig en body och ett par byxor. Små, små kläder. Känns fortfarande overkligt. Om en vecka får vi se den lilla. Förresten vet vi ju inte ens om det är en, det kan ju vara två...
Vädret har varit helt underbart. Vi har suttit ute på verandan och njutit av solen. Lillebror kom även han på en liten visit. Lilla hunden blev glad när jag kom hem! Jag terroriserade honom lite med kameran. Måste ju träna med nya objektivet. Jag testade med den största bländaren och med manuell fokusering. Svårt, men när man lyckas blir det bra.

 

Och ja, han är långhårig och tovig och i stort behov av en klippning. Men lika söt ändå.
På hemvägen stannade jag för att träffa mormor och sedan kusinen i deras fina nybygda hus ute i skogen. Vi plockade lite svamp och åt lite mat innan det var dags att åka hem igen. En trevlig och alldelse för kort helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med familj, jag längtar lite efter min för tillfället! :)

2011-09-26 @ 22:17:14
URL: http://www.hultahills.se
Postat av: monica

jättekul att träffa dig, får vi göra om snart:)

2011-09-27 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0