Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Att vara gravid gör mig extra trött. Det första veckorna var det inga problem, men runt vecka 10 började tröttheten komma. Jag kan med lätthet somna i soffan vid nio för att sedan flytta mig till sängen någon timme senare och sova vidare. Men förhoppningsvis kommer tröttheten att släppa snart, det är ju i alla fall så det står i böckerna, och det är ju alltid rätt (?).
Den här helgen kommer att vara lite extra speciell. På söndag är det nämligen ett helt år sedan vi gifte oss! Det ska vi fira med att åka på Spa och bara ha det gött!

Tiden går fort när man har roligt! Det har hänt mycket under detta år. Jag har fått nytt jobb, vi har flyttat till ny stad och det störta av allt, vi väntar barn! Att allt det skulle hända under året kunde jag nog inte ens drömma om när jag stod där på kyrktrappen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättegrattis!! Vet du, jag kollade och kollade på en av bilderna för ett tag sedan, men tänkte att du som jag kanske lagt på dig några extra kilon under sommaren.



Gud vad roligt det ska bli att följa dig! Kram!

2011-09-09 @ 18:05:00
URL: http://www.hultahills.se
Postat av: Anonym

Så fina ni var. Tänk att det redan gått ett år. Ha det nu riktigt skönt i helgen och Grattis på bröllopsdagen.Kram

2011-09-09 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0