Vecka 18+4 enligt RUL

Jag tänker mig att magen inte har vuxit så mycket. Men när jag häromdagen skulle prova ett par byxor jag inte haft på ett tag kunde jag inte knäppa dem. Och ett linne, som visserligen var lite kort innan, åker upp över magen. När jag ser magen på bild inser jag att det visst har blivit lite (ganska mycket) rundare.

 

Det är verkligen mysigt att se magen växa och veta att det är ett litet liv där inne. Men det är även samtidigt lite obekväm känsla när vågens siffror ökar och byxorna blir för små. Men det är ju så det ska vara, såklart, och jag är verkligen tacksam över att jag får bära på detta lilla barn som är mitt och min fina Ms lilla baby.


Kommentarer
Postat av: sara B

Du är underbart fin med din gravidmage!

2011-10-09 @ 14:19:41
Postat av: mamma

Roligt att läsa här Erika. Så fint du stickar, det blir nog jätte bra. Du har en sån fin babymage!Kram på er båda två

2011-10-09 @ 22:09:54
Postat av: Linda

Vilken underbart fin mage du har!!

2011-10-09 @ 23:23:06
URL: http://www.hagahome.se
Postat av: Morgonpigga Evelina

Vilken jättefin mage du har fått! :-)

2011-10-23 @ 10:50:06
URL: http://morgonpigg.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0