Sparkar i magen

Nu har den lilla börjat röra på sig mera ordentligt. M har lyckats hålla handen på rätt ställe på magen vid rätt tidpunkt. Oftast kommer det bara en liten spark på ett ställe, sedan dröjer det till nästa. Häromkvällen kunde vi till och med se utanpå magen när det kom flera sparkar i rad på samma ställe. Helt overkligt, men skönt att den lilla börjar ge oss tecken på att den finns där.
Idag har vi även kikat lite på barnvagn, det är en djungel. Men vi vet nu ungefär vad vi vill ha för modell. Det är massa saker att välja på, vilka sorts hjul, om det ska vara en ligglift i vagnen, eller en separat liggdel osv. Jag vill ha en vagn med fyra riktiga hjul i alla fall, så att jag kan gå på långa prommenader i all teräng. Inga små svänghjul, det känns inte så smidigt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Blev så glad när jag såg att du hade skrivit nåt nytt. Lika spännande varje gång. Tänk att ni kan känna av den lille där inne i magen.Mysigt. Kram på er.

2011-10-22 @ 22:13:42
Postat av: sara B

:D Härlig känsla! Ni kommer få världens sötaste lilla bebis! Längtar tills jag får träffa henne/honom :)

Kram

2011-10-23 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0