RUL

Idag var det ÄNTLIGEN dags för rutinultraljud! Som jag har längtat. I början av graviditeten var jag lite skeptisk till att det faktiskt fanns något där inne. Den sista tiden har jag blivit ganska övertygad att så är fallet. Men lite orolig för diverse saker är man ju alltid. Nu har vi i alla fall fått se den lilla knodden och allt såg fint ut! Och det var inte fler än en liten där inne.
Vi ville inte veta könet och barnmorskan frågade inte heller, så det får vi veta någonstans i början av mars. Vi blev framflyttade fem dagar, så nu är vi fortfarande i vecka 18. Jag tror faktiskt att jag kan känna lite fladder i magen ibland, men det är än så länge väldigt diffust, så det är svårt att sätta ord på det. Blir häftigare sen när M även kan känna från utsidan.




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Första bilden att sätta i albumet! ;) Så otroligt spännande! Kramar

2011-10-05 @ 13:52:28
Postat av: sara B

Åååh, supersöt liten bebbe som växer i din mage! Tycker att han/hon är väldigt lik dig ;)

2011-10-09 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0