Onsdag

Den lilla röjer runt i magen så att det börjar kännas ordentligt flera gånger om dagen. Jag vet inte om det är det som gör det, men jag blir lite illamående emellanåt. Det är inte alls något att klaga på egentligen, men det är lite irriterande. Jag var supertrött och omotiverad på jobbet idag och kände inte alls för att träna på kvällen. Men som tur var tog jag mig i kragen och drog iväg. Blev jympa puls-bas.

Magen ikväll:

 

Oj, vad det växer. Och än så länge är väl magen ganska liten jämfört med hur stor den ska bli!

Ikväll är M hos en av sina bröder och spelar tv-spel, men han är snart på ingång. Så har fått titta i lugn och ro på "Bonde söker fru" :). Inte ett av M:s favoritprogram, men lite underhållande tycker jag. Sen blir man ju lite fast om man börjar titta.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att du ska bli mamma. Det känns lite overkligt, men jätte spännande. Ni kommer att bli så bra föräldrar, du och Martin. Kram på er.

2011-10-26 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0