Mål

I veckan var det dags för "utvecklingssamtal" med chefen. Mål sätts upp, kortsiktiga och långsiktiga, sedan utvärderas det ett halvår senare. Om ett halvår jobbar jag inte, därför satte vi upp mål som kan klaras av innan februari. Jag tycker att chefen är bra. Det känns väldigt bra inför min föräldraledighet. Han vill träffa mig cirka en gång i månaden för att jag ska få veta vad som händer på kontoret och för att vi ska hålla en kontinuerlig kontakt. Skönt att han tycker det är viktigt. Egentligen har ju inte chefen någon skyldighet att informera personer på föräldraledighet om verksamheten.

Kommentarer
Postat av: Linda på Hultahills

Det låter som du har en väldigt bra chef! Skönt att känna tryggheten i att veta vad som händer på jobbet och att din chef vet hur du mår,

2011-10-01 @ 22:31:42
URL: http://www.hultahills.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0