Höstprommenad

Vi fick oss en härlig prommenad i fina höstfärger och strålande sol. Men snart kommer nog löven ligga på marken istället för att vara fina på träden. Vi hittade ett naturområde i närheten och en vandringsslinga på cirka 4 kilometer. I slutet började det kännas i svanken, inte ont, men lite trött. Det blir väl att man ändrar på kroppshållningen i takt med att magen blir större och tyngre. Men peppar peppar är det inte alls något att klaga på. Jag mår bra och har inte ont någonstans.
Vi försökte oss på att ta några bilder på magen.

 

Sparkarna känns tydligare och oftare för varje dag som går. Det gör att jag känner mig lugnare. I början, när man varken känner eller ser något är man ju lite orolig för vad som försegår där inne. Men nu vet man ju i alla fall att det är en livlig krabat där inne. I morse kände jag en hård spark, eller så hårt som den lilla 300 grams knodden nu orkar att sparka. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad magen växer. Tänk att det känns så väl när det rör sig fast knodden inte väger mer. Tänk när knodden väger 3 kg! Kram

2011-10-23 @ 17:41:23
Postat av: sara B

:) Fina Erika och lilla knodden

2011-10-23 @ 20:03:59
Postat av: Charlotte

Växer så det knakar! Ser bra ut ;) Och skönt att höra att du mår så bra :) Kramkram

2011-10-25 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0