Dåligt flås

Nu börjar det kännas att konditionen inte är vad den har varit. När jag knallat alla tre trappor upp till kontoret tar det en stund innan andningen återkommit till det normala. Samma sak när jag cyklar hemåt. Men det är väl naturligt det också, även om det känns lite konstigt när kroppen förändras. Magen börjar ta emot lite också, när jag böjer mig eller sitter lite framåtlutad.
Jag ska i alla fall ta tag i träningen nu. Minst två jympapass i veckan ska jag satsa på, då är det ett mål som jag ska klara. Sedan är all träning utöver det bonus. Igår provade jag på jympa puls/bas. Det var lite mindre styrka än enbart jympa, vilket passade mig bättre. Det var mera fokus på konditionen. De flesta styrkeövningar är inte anpassade till en gravidmage, utan då får man hitta på lite egna övningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0