Vecka 24

Imorse ringde klockan halv fem. M steg upp och fixade det sista inför sen USA-resa och jag klädde mig för att köra honom till busstationen. När jag skjutsat honom åkte jag hem och kröp ner i sängen igen. Tyvärr lyckades jag inte sova specielt mycket innan klockan ringde igen. Den lilla i magen hade värsta boxningsmatchen, men det var ändå skönt att vila ögonen några timmar till innan det var dags att jobba.
Idag startade vecka 24, tiden bara springer iväg! På fredag är det dags för ett besök hos barnmorskan. Får se vad som händer då, kanske får lyssna på lite hjärtljud från liten och så ska jag nog lämna lite blod.
Liten bildbomb på den växande magen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va magen växer. Ska bli kul att se dig på riktigt till helgen. kram

2011-11-07 @ 21:18:47
Postat av: mamma

oj va magen växer. Ska bli kul att se dig på riktigt till helgen. Kram

2011-11-07 @ 21:19:58
Postat av: Linda på Hagahome

Gud vad magen är fin! :) Jätteroligt att du vill dela med dig och vad skönt att höra att du mår så bra!!

2011-11-08 @ 08:24:38
URL: http://www.hagahome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0