Magen i vecka 26

Jag ser att det är några flitiga som är inne på bloggen och kikar trots att det är glest mellan inläggen. Jag har inte haft så mycket inspiration och kvällarna har jag mest spenderat i soffan. Mörkret och magen gör mig trött.
Det efterfrågades en magbild. Har ingen bra, men ni kan få en mobilbild så länge. Vi är allmänt dåliga på att fotografera. Ska bättra oss på den punkten. Hoppas på fint väder till helgen.



Kulan växer och frodas. Var hos barnmorskan för några veckor sedan och fick lyssna på hjärtljuden. Allt var bra, förutom att mitt järnvärde var lite lågt. Så nu äter jag järntabletter och försöker äta annat med mycket järn i. Har även börjat få halsbränna. Det är inte alls trevligt, men som tur är har det bara kommit i perioder.
En vagn har vi även införskaffat! Det blev en Brio som jag hittade på Blocket. Tror att det blir helt perfekt. En sak som vi kan pricka av från inköpslistan.

Kommentarer
Postat av: sara B

Du är jättefin! :)

Ser fram emot att ses i jul! Kram

2011-11-24 @ 19:01:46
Postat av: Linda på Hagahome

Vad skoj med en ny bild! Magen är sååå fin! :)

2011-11-24 @ 22:18:33
URL: http://www.hagahome.se
Postat av: mamma

Kul att det stod nåt nytt här!! Tittar nästan varje dag. Kram på dig lilla tjockis!

2011-11-24 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0