Lussebullar

Nu har vi julpyntat lite här hemma. Det blir mysigt när det är så grått och trist utomhus. Jag har till och med bakat lussebullar. Det blev inga katter, utan lussebullar med mandelmassefyllning. Har inte smakat än, men det ser gott ut i alla fall! I eftermiddag har vi bjudit hem lite vänner för adventsfika.



Vi tog även några bilder på magen.

 

Halsbrännan har inte gett sig till känna de senaste dagarna, skönt! Den lilla blir mer och mer aktiv där inne i magen. Det sprattlar lite då och då.
Träningen går lite sådär, känner mig lite omotiverad och klumpig. Men jag får inte ge upp redan! Det blir i alla fall några lätta träningspass per vecka.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du är sååå fin! Och bullarna ser jättegoda ut ;) Massa kramar

2011-11-27 @ 17:08:37
Postat av: sara B

:) Söt tjej och finfin mage!

2011-11-27 @ 20:48:04
Postat av: sara B

:) Söt tjej och finfin mage!

2011-11-27 @ 20:48:56
Postat av: mamma

Du är jätte fin. Bullarna såg också jätte god ut. Jag bakade med vit choklad. Vi har häft glögg drop in och det kom 23 st! Kram

2011-11-27 @ 22:17:47
Postat av: Malin Wåhlén

Hej Erika. Du har en jättefin mage. Jag blir riktigt avundsjuk :-) Tänkte höra om du hade nåt recept att dela med dig av då det gäller bullarna, de såg jättegoda ut och det lät så gott med mandelmassafyllning.

kram Malin

2011-11-28 @ 10:07:12
URL: http://jamtmalla.blogg.se/
Postat av: Morgonpigga Evelina

Vilka jättefina bilder på dig och den söta magen. Hoppas att du fortsätter att må bra.

2011-12-03 @ 08:34:31
URL: http://morgonpigg.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0