Hockeykväll!

Igår var jag hör och häpnad på hockey! Anledningen var att ett konsultföretag på jobbet bjöd på hockey och trerätters middag, ja tack, sa jag. Så slapp jag laga mat i min ensamhet den kvällen, plus trevligt sällskap och lite hockey kan man ju så stå ut med.
Igår var det även en kvinna (såklart (?)) som frågade lite försiktigt om det var en liten bulle jag hade. Sånt blir jag lite glad av, det är kul när det verkligen börjar synas. Även för personer som jag aldrig tidigare har träffat. Joodå, det är allt en liten knodd som växer och sparkar där inne. Det var inte lika kul när jag för någon vecka sedan fick kommentaren att det inte syntes att jag var gravid! Inte nåt man vill höra då man känner sig tjock och när det fattas en decimeter när man försöker knäppa byxorna.
Nu är det bara tre dagar kvar, sedan kommer fina M hem till oss igen!

Kommentarer
Postat av: Linda på Hagahome

Gud vad gott att bli utbjuden! Fler bilder på magen tack! ;)

2011-11-20 @ 23:45:53
URL: http://www.hagahome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0