Nyårsafton

Då var det snart nytt år! Kanske ska ta och summera lite, men det får bli imorgon i så fall. Nu är det snart dags för nyårsduschen och klänningen. Det blir lugn firande här hemma, jag och M, han och jag. Och så lilla knodden i magen. Vädret var underbart här idag, så vi tog oss en lång prommenad. Åkte iväg ut mot Mälaren och prommenerade längs en vandringsslinga. Jag använde mina gångstavar som jag fått i julklapp. Det var betydligt lättare att gå då. Det är skönt att det funkar så bra för mig fortfarande. Vi gick drygt 5 km i kuperad terräng, visst var det betydligt jobbigare nu, med stor mage och cirka 10kg extra att bära på, men det gick efter förutsättningarna bra.
När vi kom hem slumrade jag i soffan och M kollade på tv. Nu har vi inhandlat nyårsmaten och ska snart börja fixa med det för att fira in det nya året. Det nya året som kommer innebära en stor förändring i vårt liv tillsammans. En till liten medlem till familjen! Helt overkligt, men ändå verkligt.

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gott Nytt År till er båda och till lilla Knodden! Hoppas ni fick en mysig kväll igår! Många kramar

2012-01-01 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0