Magen vecka 28

Gud ni vad magen växer. Det börjar bli jobbigt att böja mig ner och ta upp saker från golvet. Men ännu kommer magen växa mycket mera.

 

Jag har fått låna ett par supersnygga mammajeans av en kompis! Perfekt att låna av varandra, känns ju inte så kul att köpa en massa kläder som man bara kan ha nu när man är tjock. Hoppas verkligen att jag så småning om kan komma i mina gamla jeans.
På onsdag är det dags för ett barnmorskebesök igen och mäta magen. Får se hur mycket den har hunnit växa i centimetrar.


Kommentarer
Postat av: mamma

oj, va du har blivit tjock. Härligt. Kram

2011-12-10 @ 23:20:22
Postat av: sara B

Tänk att om några månader är er lilla söta knodd här! Spännande! LÄngtar efter att få träffa den lilla söta bebisen! :) kramar

2011-12-12 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0