Fredag!

Äntligen fredag! Denna veckan har varit lite tung. Tröttheten har legat som en dimma över mig hela veckan. Har kännt mig lite oproduktiv och omotiverad. Men jag hoppas att helgen ska ge mig lite nya krafter.

 
Fredagsmorgontrött Erika.


Och lilla knodd också!

Denna helgen får vi klara oss själva, blivande pappan har åkt iväg till kompisar för att stänga in sig med sin datorspel. Får se vad jag ska ta och hitta på. En sväng till stan blir det imorgon, ska fylla på med lite längre toppar, då de flesta slutar någonstans mitt på magen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin tröja. Synd att du bor så långt bort annars kunde jag komma förbi på en kopp kaffe!Kram

2011-12-03 @ 16:39:51
Postat av: Linda på Hagahome

Finemagen! <3

2011-12-03 @ 21:49:26
URL: http://www.hagahome.se
Postat av: sara B

Håller med din mamma, synd att vi bor så långt från varandra! Jag vill också komma förbi på en kaffe :)

Kram!

2011-12-04 @ 10:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0