Barnmorskebesök

Idag var det dags för att besöka barnmorskan igen. Denna gången kunde även M följa med. Förra gången var han i USA, vilket gjorde det lite svårt för honom. Vi fick lyssna på de snabba små hjärtslagen. 150 slag i minuten, hon sa att det lät bra, så det var ju bra! Hon mätte även magen och den var 4 centimeter större idag är för fyra veckor sedan. Sen blev det ett stick i fingret. Även de värdena var bra. Mitt järnvärde hade ökat, en effekt av att jag börjat äta järntabletter. Dock tycker inte min mage om allt järn, så jag ska bara ta en tablett varannan dag nu och se om det blir bättre. Blodsockret bra och bloctrycket oförändrat! Inte mycket att klaga på där.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va skönt att alla värden var bra. Ska bli kul att se hur stor magen är till jul. Kram

2011-12-14 @ 21:21:41
Postat av: sara B

Det passar bra att ses juldagens förmidda! hörs när vi är hemma! kram

2011-12-22 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0